Blog
Google Consent Mode in piškotki – vse kar morate vedeti s pravnega vidika
Sodobna spletna prodaja je v veliki meri odvisna od nalaganja analitičnih in drugih piškotkov na naprave obiskovalcev vaše spletne trgovine. Skupaj z sprejemom uredbe GDPR je Evropska komisija že od nekdaj predvidevala tudi sprejem “E-privacy uredbe” (oz....
Raba in oglaševanje tujih blagovnih znamk
Kje lahko izvem, ali so izdelki dejansko opremljeni z zaščitenimi blagovnimi znamkami in kakšna so pravila o uporabi takih znamk?
Pomembna zakonska izjema glede email oglaševanja preteklim strankam
Tudi osebam, ki se niso izrecno prijavile na prejemanje vaših e-novic (“newsletterjev”) lahko izjemoma zakonito oglašujete preko elektronske pošte na podlagi 2. odstavka 226. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).
Kdaj vam razprodaje in znižanja lahko nakopljejo plačilo globe?
Zakaj so razprodaje, znižanja in popusti zakonsko urejeni, če pa je na koncu trgovec tisti, ki bo primoran preživeti z znižanimi prihodki? To je pomislek, ki sem ga že večkrat slišal. Večina trgovcev sicer razume, da tako kot zakon ščiti trgovce pred predatorskimi...
Nagradne igre – 1. del: Zakonske in druge zahteve
Kdo ne mara dobre nagradne igre? Ko prijatelje v oglaševalskih vodah vprašam, kaj v Sloveniji že od nekdaj dobro “deluje”, beseda pogosto nanese na nagradne igre. Poleg jasnih informacij glede uporabe osebnih podatkov ter možnosti, da posameznik posreduje svoje...
Moram spletno trgovino vedno prevesti v slovenščino?
Morajo biti vsa besedila moje spletne trgovine v slovenskem jeziku? Vprašanje, ki ga običajno prejmem skupaj s pripombo, da smo v Sloveniji s tem “teženjem glede slovenščine” že “bolj papeški od papeža” (#thanksBrižinskispomeniki). Kot slovenski trgovec morate s...
Naveličani ukvarjanja z zakonodajo?
Naročite svoj paket obveznih dokumentov za svojo spletno trgovino in implementiraj predlagane popravke ter se rešite ukvarjanja s pravom in inšpekcijo, kot je to storilo že 100+ velikih in majhnih #skladnihtrgovcev.